Fem gode trænings-apps

Vi har fundet fem gode trænings-apps, så du kan komme i gang med din træning
nike løbeapp
The Nike+ Running App - foto: Google Play

Leder du efter nogle gode trænings-apps, så du kan starte din træning eller også tage ud og løbe i forårsvejret? Så har vi fundet fem gode trænings-apps, som vi tror, vil hjælpe dig med at komme godt i gang.

 The Nike+ Running App
Nikes løbe-app er en utrolig fed app at bruge, når du skal ud og løbe og holde styr på, hvor meget du har løbet. Nike+ Running App kommer med integreret GPS, som holder styr på din løberuter og tilbagelagte km. Ud over dette, kan du dele din løberute med dine venner på Facebook eller Twitter og starte en lille løbekonkurrence, så I kan finde ud af, hvem der klarer sig bedst. Appen er gratis og kan hentes både til iOS og Android.

 Couch to 5K
Denne app er en god motivationsapp, da den holder styr på dine løbedage, samt har et løbeprogram liggende klar til dig. På appen får du en personlig assistenttræner, der fortæller dig hvad du skal gøre, fra opvarmning, løb og til nedkøling. Couch to 5K blev sidste år kåret, som det bedste sundhed- og motionsapp. Appen kan hentes til Blackberry, iOS og Android enheder, men er desværre ikke gratis.

 iFitness Pro
Er du klar til at træne dine muskler, så er denne app perfekt til dig. iFitness Pro hjælper dig med, at udføre de rigtige træningsøvelser ved, at vise dig forskellige videoer til hvordan du skal træne dine armmuskler, benmuskler eller din røg. Udover dette, kan du i appen finde informationer om kalorier og dit BMI (Body Mass Index). Appen er tilgængelig til iOS og kan købes for 19 kroner.

 VirtuaGym Fitness
Denne træningsapp er ret god at bruge, da den indholder 3D demonstrationer af de træningsøvelser, du skal lave. På appen kan du finde din personlige træner, Brad Fit, som giver dig fulde træningsøvelser til hjemmet og fitness centret. Appen kan hentes gratis til både Android og iOS.

 Push Ups Pro
Hvor mange armbøjninger kan du lave? Denne app vil motivere dig til, at træne hårdere og nå dine måle. Med Push Ups Pro, kan du tælle dine armbøjninger ved, at berøre skærmen med din næse. Målet med appen er, at du skal nå 100 armbøjninger. Appen findes både til iOS og Android, men er desværre ikke gratis.

Vi håber på, at vi med disse trænings-apps har hjulpet dig med, at komme i gang med din daglige træning. Hvilken af disse apps er dine favorit?